مدیریت کسب و کار
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد

فرح‌انگیز عبداله‌زاده نمینی؛ روح الله سمیعی؛ علیرضا مزیدی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2024.422332.1229

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد نظریه داده بنیاد می باشد. روش پژوهش از حیث هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر ماهیت اکتشافی می باشد. جامعه آماری پژوهش مدیران شرکت‌های پتروشیمی وابسته به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران می باشند. با روش نمونه گیری هدفمند 8 نفر تیم مشارکت کننده انتخاب شدند. برای گردآوری و تحلیل ...  بیشتر